Un post vacant de Moș Crăciun!

10819109_733181786769689_1482358574_n

În urmă cu două săptămâni i-am încurajat pe cei peste 100 de copii de pe stradă să scrie câte o scrisoare la Moș Crăciun. Unii dintre ei, au făcut-o, impresionându-ne cu ceea ce și-au dorit. Ne-am gândit… oare ce ar cere copiii noștri, într-o asemenea ocazie binecuvântată? Andreea, la numai 10 ani, îi cere Moșului de mâncare… Un cadou de Crăciun care să-i pună ceva pe masă! Apoi cere hăinuțe… Iarna este grea, copiii de la școală râd cu răutate.  Cu speranța că se mai poate, într-un final, copilul îndrăznește să renunțe la grijile unui adult, pe nedrept puse pe umerii săi, și cere… dulciuri.

Dragă Moș Crăciun,

Mă numesc Dinu Andreea Gabriela și am 10 ani. Îmi doresc ca Moșul cel bun să-mi aducă mâncare și haine și dulciuri. Îți mulțumesc și de-abia aștept să vii cu cadouri. Îți mulțumesc.

Andreea

Pentru mai multe detalii despre cum te poți implica, dă click AICI. Sau vezi lista de nevoi.

O sărbătoare, un copil și locul vacant al lui Moș Crăciun, care poate fi ocupat de tine…

Ce zici, te bagi?

Lasă un răspuns

