Mai căutăm 30 de Moși! Te bagi?

10805077_10201877506539514_789055064_nLe mulțumim tuturor celor care s-au implicat până acum. Cu ajutorul vostru am reușit să strângem o mare parte dintre lucrurile necesare.

Dar încă nu am ajuns la finalul călătoriei noastre de Crăciun! Până ca Moșul să bată la ușa copiilor mai este un pic de drum. Lista celor la care dorim să ajungem a crescut la 120, după ce vestea s-a dus și am realizat că ceea ce se aproximase inițial este sub realitatea de pe teren.

Vestea bună este că nu mai puțin de 90 dintre voi au promis deja că vor face câte un cadou pentru un copil!

Mai căutăm 30 de moși, care să cumpere ce îi lasă inima pentru 30 de copii între 5 și 14 ani, care nu au cerut nimic, dar visează totuși să primească ceva.

Tu poți face lucruri pe care eu nu le pot face. Eu pot face lucruri pe care tu nu le poți face. Împreună, putem face lucruri minunate…” Maica Tereza

Te bagi?

7 gânduri despre „Mai căutăm 30 de Moși! Te bagi?

  1. Am trimis si eu un email in care ceream cateva informatii deoarece as vrea sa ajut. Va rog ajutati-ma daca vreti sa mai gasiti si alti Mosi Craciuni. Au trecut 2 zile si nu am primit nici uin raspuns,
    Numai bine, Simona

    Apreciază

  2. Pingback: 30 de copii caută de Crăciun 30 de MOŞI ! - Alex Gavriliu

  3. Buna, desi mai e putin pana de Craciun, as vrea sa ajut si eu, imi puteti da detalii despre ce e nevoie exact ? (Sex copil, varsta, necesitate)

    Apreciază

Lasă un răspuns

