Hopa, am comis-o din nou!

SAMSUNG CSC

Crăciunul se aproprie, cu pași mari. Și da, nu ne putem abține de la a fi o binecuvântare în viața copiilor nevoiași. Anul trecut am avut un vis, un picuț prea mare pentru doi oameni. Am dorit să ducem bucuria Crăciunului la 50 de copii fără adăpost. După ce am vizitat familiile lor, a fost nevoie să actualizăm visul și să creștem numărul.

OK, ne-am zis, 1oo!

Am sfârșit prin a duce vestea bună la nu mai puțin 150 de copii și la familiile lor.  Și nu am mai fost doar doi! Prieteni din toată lumea au sărit să ne ajute. Am legat prietenii noi și am învățat o lecție de credință, de dragoste, de umanitate. Am învățat că Pruncul Sfânt unește oamenii. Și ne-am reamintit că nici un copil nu ar trebui să fie trist în seara de Crăciun!

Anul acesta ne-am propus să vizităm 150 de copii. Cel puțin acesta este un număr bun cu care să începem. Copiii au scris scrisori pe care le vom scana cu grijă, oferindu-le oricui dorește să adopte, pentru o noapte, un copil nevoiaș. Am pregătit și un colaj cu 100 dintre ei, folosind pozele făcute săptămâna trecută.

Acum îi așteptăm pe entuziaștii care vor dori să intre din nou în gașca (ini)moșilor.

Te bagi?

prima suta

7 gânduri despre „Hopa, am comis-o din nou!

Lasă un răspuns

