Raluca, unul dintre cei mai (ini)moși îngeri care au adus bucurie de Crăciun!

SAMSUNG CSC

Vă redau, în cele ce urmează, mărturia Ralucăi Ezaru, unul dintre voluntarii care au făcut posibil miracolul de anul trecut, atunci când nu mai puțin de 150 de copii din familii fără locuință au primit câte un cadou de Crăciun:

Anul trecut am „adoptat”, alături de unul dintre studenții Erasmus, un copil, pentru o zi.
Asa mi-am vazut eu rolul atunci cand am vazut ca se cauta 100 voluntari pt 100 copii, pt a le lua cadouri de Craciun. Pentru a le bucura sărbătorile.
Am anuntat pe toata lumea de ceea ce urma sa fac, iar fratele meu s-a alaturat cauzei, si-a insufletit si seful si cativa colegi si-au strans jucarii de toate felurile.
Pe langa frate, am mai convins si 2 studenti erasmus, unul care a fost alaturi sufleteste (ca era plecat taman in Portugalia cand le-am dus cadourile), si una bucata mexicană care s-a alaturat grupului si-a cantat cu noi colinde romanesti.
Pe Daniela si pe Marian, adica cei care au venit cu initiativa, i-am placut din prima, pt dragostea și grija pe care le purtau oamenilor strazii.
Pe copiii pe care i-am colindat, i-am iubit pret de o zi, pe toti in aceeasi masura
Anul acesta țintă sunt 150 copii. Și tot atâția „mosi” voluntari cărora li se va face pielea de găină auzind povestile copiilor. Ia sa vad, cine se-alătură cauzei? 🙂

Raluca a “adoptat” un copil pentru o zi – cea mai frumoasă zi din an.

Tu ce vei face? 150 de copii nevoiași așteaptă un cadou.

TE BAGI?

Lasă un răspuns

