Ionela: „nu merg la școală pentru că trebuie să am grijă de frățiorii mei mai mici”…

Viața nu este la fel de ușoară pentru toți copiii. Ne-ar plăcea să nu fie astfel. Ne-ar plăcea să nu mai existe copii fără copilărie…

Ionela are 14 ani. Mama ei este bolnavă. Nu merge la școală, pentru că trebuie să aibă grijă de frățiorii ei mai mici. Visează la ”A doua șansă” și la a salva ce se poate dintr-o copilărie pierdută.

La fel ca Ionela mai sunt mulți alții. Noi știm 200 dintre ei și vă propunem să le fiți părinți pentru o zi, ziua de Crăciun, cea mai frumoasă zi din an. Trimite și tu un cadou pentru un copil nevoiaș!

TE BAGI?

H21 Radu Ionela-Luminita

Un gând despre „Ionela: „nu merg la școală pentru că trebuie să am grijă de frățiorii mei mai mici”…

  1. Buna. Eu ma inscriu la acest proiect
    Daca nu e nimeni inscris pentru acesta scrisoare o preiau eu
    Astept raspunsul tau pe adresa de mail

    Seara placuta

    Apreciază

Lasă un răspuns

