Bucurie de Crăciun continuă și în 2016!

Așa cum v-am promis, vom continua și de data aceasta buna tradiție a ultimilor ani – care a făcut posibil ca sute de copii să simtă bucuria Crăciunului și faptul că sunt iubiți. Am reușit să ne organizăm mai bine, înființând Asociația Hope Rescue Centre, prin care să facem mai multe pentru copiii cu care lucrăm și pentru familiile lor!

Pentru cei care ne cunosc mai puțin, vă invităm să răsfoiți acest blog, pentru a vedea ce s-a făcut în ultimii ani.

Dar, cum vorba multă este sărăcia omului, dăm startul campaniei Bucurie de Crăciun 2016!

38fbc39b-fb61-4b07-9cc7-211cb76e919d

17 gânduri despre „Bucurie de Crăciun continuă și în 2016!

  1. Buna ziua! Stiu ca sunteti coplesit de cate mail uri ati primit. Am si eu o întrebare…încă mai aveti de raspuns la mail uri sau exista posibilitatea sa nu se fi trimis mail ul meu.
    Va multumesc!
    O zi bună!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Buna seara! In primul rand vreau sa va felicit pt. actiunea voastra este nemaipomenit ce faceti pt acesti copilasi 🙂 As dori sa ofer si eu un cadou baietelului V. Adonis Gabriel cu codul 29.

    O seara minunata va doresc! Cu mult respect Adriana

    Apreciat de 1 persoană

    • Dragă Adriana,
      Vă mulțumim din suflet pentru implicarea alături de noi în Campania “Bucurie de Crăciun”. Imi pare tare rau, dar copilul deja are promisiunea unui cadou. Doriți să vă recomand un alt copil fără moș? Mai avem în listă copii care nu au încă un ”moș”.

      Apreciază

    • Dragă Vlad,
      Desigur că este valabilă! Până acum am acoperit toți copiii de pe listă. Dar voluntarii noștri nu au strâns încă toate scrisorile! Mai sunt în jur de 30 de copii pe care îi vom adăuga în curând. Vă rog să dați dovadă de har și să iertați bâlbele sau întârzierile. După cum știți, suntem puțini și trebuie să le luăm pe rând. Am răspuns la câteva sute de mail-uri si mai sunt de răspuns.

      Apreciază

  3. Buna ziua,
    Foarte mult imi doresc sa pregatesc si eu cadou de Craciun pentru unul dintre copii. Am verificat lista si observ ca deja toate numele au fost „adjudecate”. Inteleg ca urmeaza a se adauga noi nume de copii, sa urmaresc in continuare?
    Multumesc, Mihaela

    Apreciază

Lasă un răspuns

