Ați reușit să ne copleșiți: mulțumim!

??????????

Dragii Moșului, (ini)moșilor ”care sunteți” voi (ini)moși,

Vă mulțumim pentru răspunsul vostru senzațional! Nu avem cuvinte pentru a descrie ce se întâmplă. O revoluție a dragostei, a omeniei, a bucuriei de a dărui. Am primit sute de mesaje de încurajare, sute de email-uri din dorința de a face ceva.

Avem o problemă cu care oricine care se implică la acest nivel, dorește să se confrunte: suntem copleșiți de dragoste, entuziasm, bucurie, dorință de a ajuta. Și emoțional, și fizic! Vă rugăm să scuzați faptul că răspundem mai greu în această perioadă. Vom încerca să dăm câte un reply la fiecare, dar fiecare email trebuie citit și răspuns… la rând!

Lista noastră se acoperă, văzând cu ochii. Cei care ați cerut un copil și nu ați confirmat, vă rog să o faceți. Altfel vom avea situații în care un copil are 2, 3, 4 cadouri, iar altul… nici unul!

Țineți aproape și fiți așa cum v-am descoperit: (INI)MOȘI!

Vă las și un print-screen cu inbox-ul meu, după o zi în care doar am răspuns la email-uri:

untitled

2 gânduri despre „Ați reușit să ne copleșiți: mulțumim!

  1. Buna ziua! Am trimis mail la dvs miercuri, dar nu am primit niciun reply de la dvs. Este posibil sa nu fi ajuns mail-ul? Daca nu primesc raspuns pana la finalul saptamanii viitoare sa revin cu un reply? Sau imi dati o alta adresa de mail la care sa va scriu? Am trimis la cea mentionata in articolul anterior marian@hrc.org.ro. Multumesc!

    Apreciază

    • Vă mulțumim din suflet pentru implicarea alături de noi în Campania “Bucurie de Crăciun”. Îmi pare rău, durează până vom reuși să acoperim toate cele 700+ email-uri primite (asta pe lângă confirmări și nedumeriri). Ne cerem scuze pt. întârziere și apreciem înțelegerea și răbdarea!

      Apreciază

Lasă un răspuns

